Monday 18 June 2007

Alzo

Goedendag, beste mensen!

Ik heb al weer een poosje niets van me laten horen, maar niet gevreesd, alles gaat goed hier.

Even kijken, waar was ik gebleven:
Twee weken geleden ben ik een weekendje in Morelia geweest, lekker rustig een beetje de stad bekijken. Ik ben maar eens alleen weg geweest, was ook wel eens lekker. Morelia is een vrij grote stad, maar het historisch centrum is redelijk klein en overzichtelijk. Ze hebben, uiteraard, een bult kerken, maar ook een oud aquaduct dat door de stad loopt, een snoep-markt, en een heleboel andere mooie dingen om te zien. Ook was het erg warm, dus ik heb niet al te veel gedaan, lekker uitgeslapen in mn jeugdherberg enzo.

Het afgelopen weekend had ik gepland om allrelei dingen te regelen in Mexico City zelf, maar helaas was ik een beetje ziekjes, dus dat is er niet van gekomen. Gelukkig gaat alles nu weer goed, ik heb de afgeopen week ook gewoon gewerkt.

En afgelopen vrijdag nacht heb ik mijn broertje, Peter, van het vliegveld gehaald! We gaan, als ik straks over twee weken klaar ben met werken, samen reizen in het zuiden van Mexico en in Guatamala. Hij blijft daarna nog to december in midden Amerika, ik kom halverwege augustus weer terug naar Nederland.
Ik ga jullie binnenkort nog meer vertellen over onze reisplannen. Voor nu wens ik jullie allemaal een goede week toe, en tot snel.

1 comment:

Anonymous said...

Heej Tim!

Haha, nou ik moet zeggen dat karaoke -vast heel verrassend- niet echt een van mijn grote hobbies is :-) Zo te lezen ben jij ook al een aardig eind op weg naar het einde van je opdracht in Mexico? Alles een beetje naar wens verlopen tot nog toe? Ik ben inmiddels druk bezig om alles hier op tijd af te ronden, nog een week of 4 en daarna vakantie tot 10 augustus en dan vlieg ik al weer terug. Geniet nog van de tijd daar verder!

Grtz, Bastiaan