Monday 2 July 2007

Life begins now

Lieve mensen,

Vandaag is het begin van de rest van mijn leven. Dat was gisteren ook al zo, en dat zal morgen wel niet veel anders zijn, maar toch is vandaag een beetje anders.
Over een uurtje of drie stap ik met Peter op de bus naar Veracruz, en kom ik hier in Mexico de komende vijf weken niet meer terug.
Wat we in die tijd allemaal gaan doen is nog steeds een beetje onduidelijk. We gaan dus eerst naar Veracruz, aan de oostkust. Daar blijven we 2 nachten, en dan trekken we het binnenland in, richting Oaxaca. We willen vanaf volgende week maandag ergens een taalcursus gaan doen voor 1 of 2 weken. Waarschijnlijk gaan we dit in Oaxaca doen, of in San Cristobal de las Casas, dat hangt er een beetje vanaf of we onderweg nog ergens blijven hangen, of dat we sneller doorreizen naar het zuiden.
Daarna willen we nog naar Palenque, een mooie Maya ruine. Daarna is het allemaal nog heel erg ongepland, maar we hebben gelukkig nog even om er over na te denken :-)
Aan het einde van de vijf weken willen we nog een paar dagen in Guatamala rondkijken. Ik vlieg dan op 5 augustus terug naar Mexico City en op 10 augustus ben ik weer in Nederland.
Peter die blijft in Guatemala, daarna Honduras en dan misschien nog Costa Rica ofzo, dat weet hij nog niet, maar hij blijft in Centraal Amerika tot ergens in december, dus ook hij heeft nog even om er over na te denken.

Hier in Mexico City heb ik alles afgerond. Ik heb afscheid genomen op mijn werk, en ook van Edgar, Cynthia, Joan, Adriana en Andres. Ik ben echt blij dat ik hier zulke aardige mensen heb leren kennen, en ik vind het jammer ze hier achter te laten, maarja, ik moet natuurlijk ook nog wat van de wereld zien.... Ik hoop hier snel nog een keer terug te komen, of hen te zien in Europa.

Ik ga hier op deze blog snel weer wat schrijven over de reis, ik zal proberen een keer ergens een innternetcafe in te duiken.

Iedereen die dit leest: veel plezier als je nog op vakantie gaat, en als je niet op vakantie gaat veel succes met werken of whatever je dan aan het doen bent! Tot augustus!

No comments: