Thursday 10 May 2007

koe

Afgelopen weekend heb ik, in vergelijking met voorgaande weekenden, niet bijzonder veel gedaan. Zaterdagochtend heb ik eerst lekker uitgeslapen, en daarna ben ik op zoek gegaan naar de nationale bibliotheek, maar die heb ik niet gevonden. Voordat ik er was, kwam ik een fotografie tentoonstelling tegen, die me interessanter leek. Daarna heb ik in het centrum geluncht met Cynthia, die ook in de stad was.
Die middag waren mijn ouders weer terug gekomen in Mexico City, ze zaten weer in hetzelfde hotel aan het centrale plein.
Ze hadden het erg mooi gehad. Nadat ik terug was gegaan naar Mexico City, zijn zij verder gegaan naar de kust, waar ze drie nachten in een mooi hotel aan een baai hebben gezeten. Daarna zijn ze nog in Taxco geweest, een mijnstadje niet ver van Mexico city. Alles bij elkaar hebben ze veel van het land gezien, bijna meer dan ik tot nu toe, en ze hebben een goede indruk van Mexico gekregen
Ik heb savonds met ze gegeten in het Argentijnse restaurant waar Edgar en Cynthia tangoles hebben. Na het eten hebben we m’n ouders naar het hotel gebracht, en ben ik met Cynthia en Edgar naar het verjaardagsfeest van Adriana. Dat was echt super! Het feestje was op een pleintje voor haar huis, met ongeveer 20 vrienden en vriendinnen van haar die allemaal aan het dansen waren op Mexicaanse muziek (Banda). Uiteindelijk heb ik me ook nog laten overhalen om te dansen, ook al was ik het niet van plan. Een mooi feestje, alleen jammer dat ik mijn verjaardagscadeau in het Argentijnse restaurant had laten liggen, en dat het nu dus verdwenen is. Had ik daarvoor een pluche koe gekocht...
Zondag heb ik nog een beetje door de stad gelopen met mijn ouders, en smiddags heb ik ze op het vliegtuig terug naar Nederland gezet. Het was echt erg leuk dat ze er waren, en ik vond het mooi om ze wat van het land te kunnen laten zien. Ze hebben een goede vlucht gehad. Nu ben ik hier weer even alleen, samen met 21 miljoen andere mensen. In juni komt Peter hierheen, dus dan kan ik weer verder gaan met Mexico laten zien.

3 comments:

Mina said...

For every Tim´s friends:

Visit my blog: www.cynthiamcnaught.blogspot.com in order you can see pictures of our dear friend with his sombrero!!!

Greetings from México

Anonymous said...

Hey, heb eens ff de site van cynthia bekeken. Volgens mij moeten we die maar gaan volgen, want daar staan meer foto's op van jou dan op je eigen site. Maar ziet er prachtig uit hoor, die sombrero. Van de foto's af te zien heb je een leuke tijd daar en gelukkig genoeg aanspraak. Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar. Je komt toch nog wel terug naar ons he ;-) Prettig weekend alvast, x lis

Anonymous said...

hahaha, ik zag net ook inderdaad dat op cynthia's site allemaal foto's van jou staan. ziet er gezellig uit zeg!
knuffel, elleke