Wednesday 16 May 2007

Taxco & zoofari






3 comments:

Anonymous said...

vette toekan-foto! ell

Wouter Nieuwerth said...

Haaa die Tim!

Het was alweer een poosje geleden dat ik je blog had bezocht, drukdruk he.. Maar ik ben weer helemaal bijgelezen! Zo te lezen heb je het nog steeds erg naar je zin en nu ben ik jaloers dat ik hier nog gewoon in NL zit. ;) Maar gaat met de stage zelf ook alles goed, want daar valt weinig over te lezen? Verloopt de opdracht ook nog steeds voorspoedig? Mooie foto's ook trouwens!

Oh, en voor dat ik het vergeet te vragen, was de demo nog aangekomen? Ik had er namelijk eentje bij je ouders door de brievenbus gegooid, maar ik vroeg me later af of ze wel hadden begrepen dat die voor jou bedoeld was... Misschien had ik ze daar even over moeten bellen nog.

Ik ben nu bezig met stagelopen in Enschede. Gaat goed allemaal, maar wel druk met die dagen van 9 tot 5 he. ;) Als je op deze link klikt kun je precies zien wat ik aan het doen ben, mocht je tijd hebben om te kijken. :)
http://www.marketingfacts.nl/berichten/20070519_yaboffercom_een_revolutie_in_online_verkoop/

Nou, groeten en dergelijke maar weer!
Wouter.

Iron House Hostel said...

Hola Tim,

Habra que ser muy valiente o muy loco para interactuar con un felino tan grande.
Aun le vendes basura a los mexicanos?

lol.
Saludos.
Ricardo.