Monday 23 April 2007

Happy birthday to me :-)

Afgelopen vrijdag heb ik een feestje gegeven ter gelegenheid van mijn verjaring. Ik hoop morgen 24 jaar oud te worden, reden genoeg voor een feestje dus. Na veel overleg met verschillende mensen die er verstand van zeiden te hebben, had ik er voor gekozen mijn feestje te geven in ‘La Pata Negra’, een cafe in Condesa, de uitgaanswijk van Mexico. Eerst was ik er alleen met Edgar, Cynthia, Adriana en Joan (de Mexicaanse vrienden). Ze hadden, lekker mexicaans, een sombrero voor me gekocht, een hele mooie, misschien upload ik nog een fotootje. En, dat vond ik wel echt cool, Harry Potter 3 in het Spaans. Ik ben nu bezig met deel twee, en het gaat best aardig. Ik vind het altijd erg leuk om boeken te lezen in andere talen, dan heb ik het gevoel dat ik toch nog wat geleerd heb. In het Spaans gaat dat nog een beetje langzaam, maar ik begrijp het wel, dus dat is wel tof.
Later kwamen er ook nog mensen van mijn werk, waaronder de jongens waarmee ik woon, een Nederlands stel die allebei bij het bedrijf werken, het Mexicaanse hoofd van de verkoopafdeling, en het hoofd van distributieafdeling, waarvoor ik mijn onderzoek doe.
Anyway, het was erg gezellig, een beetje teveel bier en Tequila gedronken natuurlijk, en later nog naar een andere club geweest. Daar mochten we eigenlijk niet naar binnen, want het was een besloten feestje. Maar Andres, de Nederlands-Zweeds-Mexicaanse designer van ons bedrijf kende de DJ, dus konden we toch nog naar binnen. Verder weet ik alleen nog dat het heel gezellig was, en dat ik de volgende dag dacht dat ik wel iets minder had mogen drinken :-). Maar het was wel een super gaaf feestje, ik heb me wel vermaakt.

Zaterdag heb ik verder niet veel gedaan, en vandaag (dat is dus de zondag) ben ik met Patrick in de stad geweest, beetje rondgelopen in het centrum. Aan het eind van de middag zijn we ook nog naar de waarschijnlijk grootste markt van Latijns Amerika geweest. Dat is dus groot, pffff. Daar heb ik verder geen foto’s van, want het schijnt er nogal gevaarlijk te zijn, dus ik heb mijn camera maar in mijn rugzak gelaten. Maar het was wel erg mooi om te zien. Er zijn verschillende hallen, met verschillende thema’s. Wij zijn alleen in de groente-en-fruit hal geweest, en alleen daar kun je al uren rondlopen (zeker als je van groente en fruit houdt).

Morgen eerst even werken, en dan naar het centrum, om mijn ouders op te zoeken, die langs gaan komen. Ik heb vandaag het hotel even gecheckt, en dat ziet er goed uit, daar durf ik ze wel achter te laten :-). En dan heb ik dinsdag en woensdag vrijgenomen, om ze stad te laten zien (dat wil zeggen, om samen de stad te bekijken, wat ik heb zelf ook nog lang niet alles gezien).

Dus jullie horen nog van me.

6 comments:

Anonymous said...

¡felicitaciones con su cumpleaƱos!

Hasta la vista,
Paul

Anonymous said...

Tim,
Ook gefeliciteerd door ons.
Veel plezier, ook met je ouders.
leuke weblog!

Anonymous said...

Hallo Tim,

Van harte van ons: Chantal, Gert-Jan, Renze, Jolijn en Maud

Mina said...

Dear Tim,

Happy Birthday Again!!! I am sending to you right now the photos of your "party" We love you lots & lots!! I really hope you had fun last friday!!! :)

Anonymous said...

Hoi Tim,

wat ontzettend leuk om te lezen wat jij allemaal uitvoert daar in het verre Mexico. Ik wou dat ik daar nu was zeg!
maargoed, ik heb al wel weer leuke trips in mijn agenda staan dus ik moet niet zeuren.

Heel veel plezier met je ouders, doe ze de groeten!

Ajuus
vlekjes Claartje

Unknown said...

Heej Tim, Alles goed daar in Mexico? Zo te lezen nog steeds! Enjoy your time. Grtz from Canada