Sunday 4 March 2007

In the beginning

Welkom op TimInMexico, de blog die ik zal pogen bij te houden ter uwer lering ende vermaak.

Ik ga er voor het gemak vanuit dat degenen die deze blog bezoeken weten waar ik ben, maar ik zal het nog even kort toelichten, gewoon voor de zekerheid.

Alzo, Ik bevind mij vanaf 1 maart voor 5.5 maand in Mexico City. Ik ga hier de eerste 4 maanden werken voor Promocionales Pacifico de Mexico, een bedrijf dat promotie artikelen importeert vanuit China, en afzet op de Mexicaanse markt. Ik zit bij dat bedrijf voor mijn afstudeeronderzoek, en ik hou me bezig met het distributie netwerk. Ik ga kijken hoe ze dat kunnen verbeteren en uitbreiden.
Maar ik zal proberen de geeerede lezers van deze blog niet onnodig veel lastig te vallen met technische informatie over mijn werk. Nee, ik heb mijzelf voorgenomen om de bezoeker van deze site virtueel kennis te laten maken met het Mexico dat ik hier tegenkom, ook buiten mijn werk om.

Met dat doel voor ogen zal ik hier (hopelijk met enige regelmaat) wat vertellen over iets dat ik gezien of meegemaakt heb. Ik hoop dat ik hiermee jullie aandacht kan vasthouden, en ik sta open voor suggesties en vragen, welke kunnen worden gegeven via de comment-functie van deze site.
Ik ben uiteraard ook per email te bereiken (u allen bekend, en ter voorkoming van spam hier niet geplaatst), en als ik heb uitgezocht wat mijn adres is, zelfs per post, telegram en duif.

Rest mij nu niets anders dan u veel lees plezier te wensen, en de hoop uit te spreken u allen in goede gezondheid weer te mogen zien.

1 comment:

Anonymous said...

heeeej tim!
nou je was verdomd moeilijk te vinden! je had namelijk in je mail .nl gezet terwijl deze site een .com is :D
maar goed ik ben er dan toch! ziet er goed uit en ik ga snel de rest van je verhalen lezen ;)
liefs van elleke