Friday 23 March 2007

Acapulco

Zo, beste mensen,
Ik zou nog even een update geven over Acapulco, dus bij dezen.
Afeglopen weekend ben ik met een aantal mensen van mijn werk (Nederlanders en Mexicanen) naar deze stad aan de oceaan geweest. We hadden daar een huisje gehuurd, zelfs met een zwembad en alles erbij, met uitzicht op zee. Over de stad kan ik jullie eigenlijk weinig vertellen, want we hebben voornamelijk aan het strand gelegen en in de zee gezwommen. Ik heb me laten vertellen dat de stad verder ook niet veel voorstelt. Edgar zei dat de stad uit drie delen bestaat. 1: het strand, 2: de discos, 3: de rest waar ze mensen doodschieten (Er is erg veel drugs-gerelateerde criminaliteit in Acapulco, niet bepaald veilig.) Noouja, zoals jullie zullen begrijpen ben ik alleen in deel 1 en een beetje in deel 2 geweest. Acapulco is een beetje het Salou van Mexico (denk ik, want in Salou ben ik nooit geweest), veel jonge mensen, en hele grote discos. Normaal ben ik er niet zo van, maar ik heb me toch maar laten overtuigen om een keer mee te gaan, en het was best okay, mooie vrouwen, goede sfeer.
Ik ben in die drie dagen ook lekker bijgekleurd (voornamelijk rood, maar toch :-). was wel lekker, even helemaal iets anders.
Ik denk dat ik komend weekend maar in de stad blijf, er is hier ook nog zoveel te zien. Maar dat horen jullie later wel.

Owja, en als jullie je afvragen waar de fotos blijven, dan moet ik jullie teleurstellen: mijn camera doet het niet meer (goed). Soms doet hij het even wel, maar meestal niet, dus ik heb niet echt zin om hem overal mee naar toe te nemen. Ik ga nog even een nieuwe halen, want er zijn hier zoveel mooie plaatjes te schieten dat het zonde is om er geen te hebben.

2 comments:

Anonymous said...

Hey neef Tim!

Ook hier thuis worden je avonturen op de voet gevolgt door iedereen! Balen dat je camera het op zo'n moment (deels) begeeft, net als je 'em nodig hebt..

Als ik ook nog even wat reclame mag maken: http://www.myspace.com/planetarysounds
Aldaar de eerste opnames van ons. Nog niet de definitieve, maar dit komt aardig in de buurt. En MySpace klinkt niet echt super, maar dat snap je vast wel. ;)

Nou, ik blijf rustig op de foto's wachten.
Groeten, Wouter.

Anonymous said...

Hej Tim,

waar blijven de foto's nou?

Wij zijn weekend naar antwerpen geweest. Niet naar het strand, niet bijgekleurd, maar verder was het wel leuk. Werkse maar weer deze week!

Groeten,
Paul