Friday 9 March 2007

voetbal

Ik kwam er gisteren achter dat een aantal mensen van het bedrijf aan voetbal doen, waaronder mijn huisgenoot. Ze spelen op woensdag, na werktijd, in een klein voetbalstadion in een buitenwijk van de stad. Het is een soort van zaalvoetbal, maar dan buiten, met muurtjes langs de lijn, en een hekwerk met een net eroverheen daarboven. Je mag de bal wel tegen het muurtje schoppen, alleen niet tegen het net. Wel leuk om te zien, zeker ook omdat er een aantal mensen meespelen die wel wat kilootjes kwijt mogen raken.
Ik moet nog even op zoek naar sportkleding, maar ik denk dat ik volgende week wel een keertje wil meespelen. En niemand hoeft bang te zijn dat ik het niveau naar beneden haal, ze hebben gisteren met 13 tegen 3 verloren… Nouja, we zullen zien.

1 comment:

Anonymous said...

Zo, dus daar zit je. Ik dacht al, waar bleef je nou dinsdag. Ik ben laatst door mijn collega trouwens ingemaakt met squash :-(.
Nou, ik zou zeggen zet em op met voetballen straks dan. Veel plezier daar en werkse :-) Groeten Paul