Friday 16 March 2007

vrijdag

Zo, het is alweer vrijdag! Deze week heb ik eigenlijk niet veel gedaan, behalve werken. Woensdag heb ik meegevoetbald, dat was wel cool. Je kunt wel echt merken dat je hier op 2000 meter zit, als je een sprintje trekt ben je direct buiten adem. Mijn verwachtingen waren trouwens correct, ik ben niet geboren om een voetbalster te worden. Volgende week ga ik denk ik mee squashen, dat heb ik beter onder de knie (thanks Paul).

Dit weekend is extra lang, de maandag is een vrije dag. Om daar optimaal gebruik van te maken ga ik met een paar mensen van heet bedrijf mee naar Acapulco. We hebben een huisje gehuurd, en we gaan lekker op het strand aan de oceaan liggen (niet de Atlantic maar de Pacific). Maar daarover vertel ik jullie volgende week meer.

2 comments:

Anonymous said...

Ha Tim!

Zo te lezen vermaak jij je wel in Mexico, dat is natuurlijk goed nieuws! Hopelijk wordt je niet zo ziek als die andere jongen.
Veel plezier nog, en succes met je werk!

Bart

Anonymous said...

Hey tim
Hoe was het weekend. Mooi hoor werk je eindelijk full-time heb je in je 3e week alweer een feestdag, mazelaar. Maar heb je genoten van je lange weekend? wij hebben deze week ook een korte week (haha, ik natuurlijk elke week, nu ik de vrijdag niet meer werk, maar deze week heeft paul ook de vrijdag vrij). wij gaan namelijk een weekend naar Antwerpen. Niet zo boeiend als Mexico, maar een stuk minder eng om er te komen ;). Verder alles ok hier. Het heeft vandaag gesneeuwd, jaja in Nederland kan alles, vorige week nog 17 graden en deze week sneeuw. Mis je Nederland al? Paul heeft niet meer gesport sinds je weg bent. Ik vind dat niet kunnen hoor, moet zeggen dat jij daar ook nog wel een klein beetje verantwoordelijk voor bent dat die jongen niet verloederd. Dus spoor hem eens ff aan om, ondanks dat jij er niet bent, toch aan het sporten te gaan. Over 2 weken de eerste tentamens, ben benieuwd hoe dat gaat. Nou werkse dan maar weer voorlopig en tot spreeks. Heb jij trouwens skipe? Vroeg paul zich af.
x lis en paul